woensdag 20 september 2017

iedereen is anders



de vertelronde hielden we deze keer buiten; we vertellen elkaar over onze thuis, over wat we graag doen en spelen. Na enkele minuutjes gaan we bij een nieuwe partner zitten. Zo leren we elkaar nog beter kennen.



Spelen in de zandbak nu het nog kan; deze keer zonder het speelgoed; enkel met onze handen werken en plankjes.


Met latjes en keien iets creƫren.




Een kleuteryoga-oefening; de zonnegroet aan de start van een nieuwe dag.



....ik maak me lang, ik ben niet bang (inspanning)
ik maak me klein dat vindt ik fijn (ontspanning).....





Buiten knutselen; per 2 gingen de kleuters met een eierdoos op zoek naar dingen in de natuur om een gezicht te versieren.
Met elkaar afspreken, compromissen sluiten, elkaar helpen, samen plezier beleven...